تأملی بر مبانی علم‌شناسیِ سهروردی و ظرفیت‌سنجی آن در ارائۀ الگوی آموزشی
تأملی بر مبانی علم‌شناسیِ سهروردی و ظرفیت‌سنجی آن در ارائۀ الگوی آموزشی

آیسودا هاشم پور؛ علیرضا فارسی نژاد

دوره 11، شماره 27 ، اسفند 1400، ، صفحه 141-163

http://dx.doi.org/10.30470/phm.2021.141742.1918

چکیده
  این نوشتار در پی واکاوی مبانی حکمت اشراق در ارائۀ تعریف نوینی از علم و ترسیم الگویی آموزشی بر آن اساس است. با تأملی در مبانی نورشناسی اشراقی، معرفت­شناسی، انسان­شناسی و روش­شناسی سهروردی این مطلب ...  بیشتر